ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

 

Στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, η Παγκρήτιος Ένωση, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Spicy, τίμησε την κληρονομιά του Μίκη Θεοδωράκη με μία μαγευτική συναυλία. Η Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» συνόδευσε τις εκτελέσεις με το παλαιότερο και πιο αγαπημένο ρεπερτόριο του συνθέτη, ενώ συμμετείχαν καταξιωμένοι καλλιτέχνες, όπως η Ελένη Βιτάλη και ο Δημήτρης Μπάσης. Συμμετείχε χορευτικά ο Λαογραφικός Όμιλος «Κρήτες: του Γιώργου Πετράκη, υπό τους ήχους της λύρας του Γιώργου Σκορδαλού, τιμώντας τη μνήμη και το έργο του μεγάλου μουσουργού με χορούς της γενέτειράς του, ενώ στον επίλογο της εκδήλωσης «πάτησαν» στα μουσικά βήματα του Ζορμπά.