Η Παγκρήτιος Ένωσις έλαβε μέρος στην μαθητική παρέλαση για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, έχοντας την πλέον δυναμική και πολυπληθή παρουσία των τελευταίων ετών. Στην εκδήλωση, η Πρόεδρος της Παγκρητίου Ενώσεως κ. Ρένα Βασιλάκη κατέθεσε στεφάνι, τιμώντας την σημαντική αυτή επέτειο.













