Την Κυριακή 14 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση μνήμης και τιμής για την επέτειο του θανάτου του Εθνάρχη Ελευθέριου Βενιζέλου στο Πάρκο Ελευθερίας, όπου βρίσκεται και το άγαλμα του Εθνάρχη. Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων, την Παγκρήτιο Ένωση και το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και Μελετών “Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος”.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τελέστηκε τρισάγιο στη μνήμη του Ελευθερίου Βενιζέλου, ακολούθησαν καταθέσεις στεφάνων στο άγαλμά του και χαιρετισμοί από τους διοργανωτές αλλά και από τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κρητικούς χορούς από τα χορευτικά των συλλόγων που συμμετείχαν.









