Αντιπροσωπεία του Δ.Σ της Παγκρητίου Ενώσεως συμμετείχε με το λάβαρό της στην παρέλαση για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821.







Αντιπροσωπεία του Δ.Σ της Παγκρητίου Ενώσεως συμμετείχε με το λάβαρό της στην παρέλαση για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821.






