Αντιπροσωπεία του Δ.Σ της Παγκρητίου Ενώσεως με επικεφαλής την Πρόεδρο κ. Ρένα Βασιλάκη επισκέφθηκε το Ίδρυμα Χατζηκώστα. Στα παιδιά που φιλοξενούνται στο ίδρυμα, μοιράστηκαν παιχνίδια και γλυκά. Εν συνεχεία ακολούθησε εορταστικό πρόγραμμα με παραδοσιακούς χορούς.


