Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το “Φεστιβάλ Νεολαίας”, που διοργανώθηκε από την Παγκρήτιο Ένωση και τη Φοιτητική Ένωση Κρητών Αττικής, την Παρασκευή 17 Μαΐου. Η εκδήλωση συγκέντρωσε πολλούς νέους και φίλους της Κρητικής παράδοσης, παρόλες τις αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Ξεκινώντας από την Πλατεία Συντάγματος και καταλήγοντας στην περιοχή του Θησείου, οι καλλιτέχνες Ανάστασης Μπούχλης και Αντώνης Κουράκης μαζί με τους συνεργάτες τους πλημμύρισαν το Κέντρο της Αθήνας με Κρητικούς ήχους. Ο κόσμος συμμετείχε ενεργά, χορεύοντας και απολαμβάνοντας την καντάδα, δημιουργώντας μια χαρούμενη ατμόσφαιρα γεμάτη ζωντάνεια.
Η Παγκρήτιος Ένωσις και η Φοιτητική Ένωση Κρητών Αττικής ευχαριστούν θερμά όλους τους συμμετέχοντες και τους φίλους της Κρήτης που στήριξαν και τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους.










