Ύστερα από πρόσκληση του Δημάρχου Αθηναίων κ. Κώστα Μπακογιάννη, αντιπροσωπεία του Δ.Σ συναντήθηκε μαζί του
στο Δημαρχείο της Αθήνας . Η Πρόεδρος κ. Ρένα Βασιλάκη και τα μέλη της Παγκρητίου είχαν μία εποικοδομητική συζήτηση με το Δήμαρχο, ο οποίος εξέφρασε την στήριξή του σε ένα κοινό πρόγραμμα δράσεων του Δήμου Αθηναίων με την Παγκρήτιο Ένωση αλλά και την πρόθεσή του να συμβάλλει στην δημιουργία της « Στέγης της Κρήτης » στον Δήμο της Αθήνας, μετά από πρόταση της Πρόεδρου.



