Η Παγκρήτιος Ένωσις σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρητικών Πολιτιστικών Σωματείων και την Περιφέρεια Κρήτης συνδιοργάνωσαν εκδήλωση μνήμης και τιμής για την επέτειο του θανάτου του Εθνάρχη Ελευθερίου Βενιζέλου στον ανδριάντα του, στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας (Πάρκο Ελευθερίας ).








