Η Πρόεδρος της Παγκρητίου Ενώσεως κ. Ρένα Βασιλάκη και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου υποδέχτηκαν τον Αύγουστο με μία σημαντική και ευχάριστη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την οδική ασφάλεια στην Κρήτη.
Το απόγευμα της 1ης Αυγούστου συναντήθηκαν στο Λιμάνι του Πειραιά στις προβλήτες αναχώρησης των πλοίων για την Κρήτη και μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια για τη σπουδαιότητα της ασφαλούς οδήγησης στους οδικούς άξονες του νησιού, όπου δυστυχώς συμβαίνουν πολλά δυστυχήματα και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες των διακοπών.
Ευχαριστούμε θερμά το μέλος του Δ.Σ. κ. Κωνσταντίνο Βγόντζα και την εταιρεία του ΛΥΧΝΙΑ Α.Ε. για τον σχεδιασμό, εκτύπωση και προσφορά 5.000 φυλλαδίων, τα οποία μοιράστηκαν στους επιβάτες. Επίσης τον τηλεοπτικό σταθμό MEGA για την κάλυψη και παρουσίαση της δράσης μας.







